Gizemre1010 Balıkesir’de oturanınız varmı kızlar varsa bana bi doktor önerebilir misiniz doktorumdan hiç memnun değilim muayene ediyor ama hiç bişeyini söylemiyor kendi kendine bakıyor bakıyor iyi diyo sadece kilosunu bile söylemiyor
Gizemre1010 bsrervam özel sevgi hastanesine gittim hiç beğenmedim devlete gittim yine yok bide şehir hastanesine gitmeyi düşünüyorum bakalım çok iyi bi doktor denk gelmedi
EmineeMirayy95 Şehir hastanesi Altuğ bağcı ya gdiyorum ben çok memnunum. Sevgi hastanesinden memnun kalmadım devlette bazi doktorlardn yine kalmadim. Altuğ bağcı dan cok memnunim. Ve diger doktorlara gore bircok hastasi var cok duyulmuş ve memnun kalinmis bi doktor. Ben cok memnunim arkdaş cevremde hep buna gdiyor onerrim