Kızlar bugün doktora gittim 6+2 günlük oldugumu söyledi ve kalp atışını net duymam gerekiyordu ama kalp atışı yok dedi ve kese gelişimimin biraz küçük oldugunu söyledi bebek büyümüş ama kese cok büyümemis, doktorun deyimiyle istenilen gelisimi.. Ve pazartesiye kadar atmazsa kürtaj yapicaz dedi beklemek istiyosan bekle ama bana sorarsan ümit yok suan duymamiz gerekiyordu dedi. Moralim cok bozuk boyle durum yasayip bebegi saglikli olan var mi? Yardımcı olur musunuz☹️