Bende de bebek gelişmiş kese var ama kalp atışını duyamadik geçen hafta gittik 6 hafta 2 günlük dedi bu hafta gittik 6 hafta 4 günlük dedi kalp atışını duyamadi alttan baktı bebebk gelişmiyor kürtaj dedi cuma gününe başka doktora randevu aldım .. varmı böyle bı dueum yaşayan bebek gelişmemesi nasıl oluyo .. sağlıklı besleniyorum yediğime falan dikkat ediyorum .. bebeğin gelişmesi için ne yapmam lazım ?