tcasl birgaripyolcu adet ağrıları gibi ağrılarım vardı benim sadece 6. Haftada diğer belirtilerim başlamıştı
bademsekeri42 birgaripyolcu Adet olacakmışım gibi ağrılarım vardı , göğüsüm çok hassaslaştı ordan anlamıştım 8. Gün test yaptım erken gebelik testi onda silik çizgi çıkmıştı sonra hastanede öğrendim zaten inşallah vardır sizinde 💞
Hayatiminanlami birgaripyolcu ben göguslerimden anlamıştım cok buyudu şişti bir an da çok agriliydi bi de başım çok agrimisti adet belirtisi sanmıştim
Livanur22 Sol kasığımda ara ara batma oldu hafifçe ve göğüslerim acıyordu reglime 4 gün vardı test yaptım pozitif çıktı. Gecikmeyi beklemedim yani
gunesveguney birgaripyolcu Günüm 1 hafta geçtikten sonra tesadüfen öğrendim çok nadir baş dönmem dışında bir şey yoktu belirti olarak düşünmemiştim zaten şuan 6+1 im halsizlik ve baş ağrım var başka hiçbir şey yok daha