esmerrmm Minik_kalplim_ devlet hastanesinden hangi bölümden randavu aldiniz 2li test icin yada hastaneye gidip sırami aliniyor
055eslem Minik_kalplim_ cook dusuk cikmis oda normal her gebelikde okadar risk var zaten dedi cok guzel dedi bakalm
Minik_kalplim_ esmerrmm doktorun yönlendiriyor. Perinataloji diye biliyorum ama aradım randevu vermediler bnde başka hastaneyi aradım 2 li tarama testi yapılıyor mu diye evet derse 182 den o hastaneye dair randevu alıyorsun.Özelde yaptım istanbuldayım 350 tl ya
055eslem esmerrmm canm kan tahlili veriyosun randevun varken doktora barkod veriyo kan veriyosun 15 gun sonra cikiyo sonuclari almaya gidiyosun ayriyeten yapcak bisey yok
Zyneepemree Minik_kalplim_ 350 TL çok fazla ya ben gittiğim hastaneye sordum sadece kan testi için 80 TL istediler ense kalınlığını falan doktor kendisi bakıyormuş