Glsrnaki bugun kontrolum vardi 34 hafta 2300 doktorum biraz iri dedi ona bile 3.500 ve alti normal olur ama 3.5 ustu dusunmek istemiyoruz pek dedi doktorum 4 civarinda olursa sezaryen dusunuruz ama bunlari konusmak icin erken biraz daha vaktimiz var dedi