Ilknuravci Erken doğum sancıları nasıl oluyor yada baska ne belirtileri vardır? Içinizde bunu yasayanlar varsa bana yazabilir mi kızlar lütfen cok ağrım var korkuyorum:(
Nurdan33 Suyun gelmezse sıkıntı etme canım, birde düzenli sancı değilse birley olmaz inşaallah, benim sancılarım 35 te başladı 41 de doğum yaptım, ama kendini fazla yormamaya diklat et,
Ilknuravci Nurdan33 gun içerisinde falan 3 4 defa yada gün boyu olabiliyor ağrılarım ve sanki bagirsaklarimda kramp varmış gibi ağri oluyor rahatsizim bu konuda haftaya doktora gidicem bakalm