Seymanur23_ Bu hafta da bu test mecburen yapılmalımı güzel anneler ,ense kalınlığı gibi bişeyden bahsediliyor bu konuda beni aydınlata bilecek bi arkadaşıma ihtiyacım var :()
Mapiamapia Seymanur23_ merhaba ben 12. Haftada yaptırdım down sendromu veya benzer bir problem.olup olmadığına yapılıyormuş zorunlu değil yüzde 80 sonuç veriyormuş isteğine bağlı
Denizyildizii Seymanur23_ doktorlar öneriyor ama mecbur değilsin tabi ben ilk hamileliğimde yaptırmadım bundada düşünmüyorum yaptırmayı. Sonuçta bişey çıksa bile bebeğimi aldırmayacağım için şimdiden strese girmiyim 😊
Minik_kalplim_ Seymanur23_ bende yaptırıdm sonucum iyi çıktı ama diğer testleri yaptırmayı düşünmüyorum
Seymanur23_ Denizyildizii iyi yapmışsınız Funda hanımcım :) annelik iç güdüsü başladı galiba bilmiyorum çok merak ediyorum ya Rabbim hepimize sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Minnosunannesiii Seymanur23_ anladım canım doktorlar öneriyor ama ben doktorumu karşıma aldım ve dedim ki Allah korusun kötü Birşey çıksa tedavisi var mı? Oda dediki hayır tedavisi yok. Allah korusun Birşey çıksa da rabbim bana 3 yıl sonra verdi ne gelse ondan asla vazgçemeyecektim o zaman ben yaptırmayacam dedim çünkü geri kalan 6 ay zehir olacaktı bana
Denizyildizii Seymanur23_ amin inşallah brn ikinciyi bekliyorum ama sanki ilkinden bile daha heyecanlıyım😄
Denizyildizii Minnosunannesiii senin gibi düşünenleri gördükçe çok mutlu oluyorum. Çünkü teste güvenip çocuğunu aldıranlar var test yüzdeyüz doğru değil. Allah’ın verdiği cana ne olursa olsun kıyılmaz
Minnosunannesiii Denizyildizii o kadar insan istiyor rabbim vermiyor kısmet olmuyor bize verilen bir canı nasıl kıyarız haddimize mi
Sadelimakarna Seymanur23_ zorunlu bir durum değil. Ancak risk yüksek çıkarsa aldırma gibi bir alternatifiniz oluyor. Ben yaptırmadım. Riskim yüksek de çıksa düşük de çıksa her haliyle bebeğimi kucağıma almak istiyorum.