Merhaba kızlar bende bir gün buraya doğum hikayemi yazmak istiyodum ve çok şükür nasip oldu. 12 günlük taze anneyim hamileliğimin başindan belli sürekli bir şeyleri takardım az kahrımı çekmedi forum o yüzden bu seferde takıntılarım yerine hikeyemi anlatmayı borç bilirim😂😂 hatirlayan arkadaşlar varmı bilmem ama son postumda ilçede oturduğumu ve hastaneye 4 saatlik mesafem oldugunu yazmıştım neyse gelelim hikayeme 🤭 12 gün önce 37+1 ken sabah uyandım lavaboya gittim afedersiniz ama tam kalakacaksan suyum geldi zaten suyunuz olduğunu anliyorsunuz hiç şüpheniz olmasin bardaktan bosalircasina dökülüyor. Eşim uyuyordu ve onu telâşlandirmak istemedim çünkü yolumuz uzundu ve panik olmasin diye bekledim o arada doktoruma mesaj attim ılık bir duş aldım ama suyum gelmeye devam ediyordu herhangi bir nişan yada sancım yoktu sadece suyum gelmişti ki Allahın hikmeti iste sancım tutmuş olsa o 4 saati hayatta gidemezdim neyse iste doktorum dogumumun başlamiş olabileceğini hemen hastaneye gelmemizi söyledi eşimi uyandirdim ve çıktık yola 4 saatin sonunda hastaneye vardığımızda sancılarım başlamıştı nstye bagladilar sürekli sancim gittikçe artiyor ama açilmam olmuyordu bir türlü ebe sürekli açilma kontrol ediyordu en çok canımı acitan buydu size önerim eger eviniz hastaneye uzak degilse kesinlikle sancınızı evde çekmeniz yönünde. 28 saat araliksiz sanci cektim ama acilma olmuyordu hala sonra suni sanci verdiler o beni cok zorladi artik dayanamicagim yerdeydik ki doktorum epidural teklif etti.Hiç düşünmeden o an kabul ettim ve epiduralı aldığım anda hersey okadar güzel ilerlediki keske daha önce alsaydim dedim. Acilmam epiduralla beraber artiyordu ama ben hissetmiyordum sonra 9 santim oldu acilmam ve dogumhaneye aldılar.Ebem ve doktorum okadar iyiydiki hic birsey anlamadan 10 dakika icinde dogum gerceklesti oncesinde çektigim sancıları saymazsak tabi😂 sonra bebegimi kucagima verdiler okadar güzel duygu ki tarif edilemez insallah hepiniz hayirlisyla yaşarsınız o duyguyu 😌 dikişleri falan dert edeniniz varsa hic düşünmesin 1 haftaya geçiyor ve o kadar çok ağrısı da olmadi zaten bebeginizle ilgilenmek o kadar iyi geliyorki herseyi unutuyorsunuz dogumdan hemen sonra 4 saatlik yolu gelebildim uzakta oturmakta bir engel degilmis boş yere kendi canımı sıkıp durmuşum biraz erken doğdu minik kuşum ama çok şükür şuan yanımda ve mışıl mışil uyuyor 😇😇 benim hikayemde bu kadar sanirim artik happy moma veda zamanı merak ettiklerinizi falan cevaplayabilirim darısıda hepinizin başına güzel anneler ve anne adayları 😇❤❤