Edoliiiii Mapiamapia değil mi bence de ki zaten emin olsak bile down sendromlu olduğundan bir tedavisi yok
Mapiamapia Edoliiiii yanı aslında suna karar vermek gerek down sendrom riski yüksek ise hamileligi sonlandirir miyim ? Bana doktorum aldirmayacaksan yaptirmanin bir manası yok çünkü tedavi edilen bir problem değil .
Mapiamapia Edoliiiii bu ikili testler yüzde 80 sonuç veriyormuş yüzde.99.5 sonuç veren test varmis yurtdışına gönderdikleri oda 2 bin ile.2.500 arası imis . Net sonuç istersen onu yaptriabilirsin.
Morphelus MerveSglk95 benim gecen haftaki kontrolümde iki doktor baktı kız dedi, bugün Baska bir doktor erkek dedi😅hangisine inanacağız şaşırdık nasıl emin olabiliriz 18.haftamdayım