Daniay Merhabalar🌸 Almanya’da yaşıyorum doğumumdan önce ve sonra bebek bakıcısı yanımızda olacak çok faydası oluyormuş hem bebeğe hem anneye çünkü ailem yanımda değil yalnız olacagım. Tecrübesi olan anneler sizler de bu şekilde yardım almışmıydınız 💕
BTSG04 Daniay doğumdan önce ve sonrasında ebe geliyor canım onu mu kastettin? ben malesef boş bulamadım hepsi doluydu ama kimisi çokta gerek olmuyor diyor
mutluaile11 Daniay canım ebe geliyor. Bende almanyada yasıyorum benimde pek bilgim yok ne zaman başvurmamız gerekiyor nereye
Daniay BTSG04 Aynen canım ebe hizmeti sunuyorlar bende yeni duydum erken termin almak gerekiyormuş sanırım bende yalnızım burda faydası oluyor diyorlar ama bilemedim ki ☺️
BTSG04 Daniay yalnızsan mutlaka faydası olur canım. Ben 16. Haftamdan itibaren aradım bılamadım nasip değilmiş. Ama annem kayınvalidem bar zaten burda sorun olacağını zannetmiyorum. Kaçıncı haftandasın?
Daniay BTSG04 17+4 olduk canım ben yeni öğrendim böyle bir hizmetin olduğunu termin alabilirsem çok iyi olur ☺️
BTSG04 Daniay çok yoğun oluyorlar inşallah bulursun benim şansım olmadı 30. Haftaya girdim dahada bulamam zaten
Daniay mutluaile11 Hemen başvursak iyi olur 🤩çok dolu oluyorlarmış doğum yapacağınız hastane de öneri de bulunuyormuş liste veriyorlar diye biliyorum bende yeni araştırmaya başladım
BTSG04 mutluaile11 bir an önce oturdun şehirdekilerle irtibata geç canım bulamayabilirsin çok dolular. Ben doğum yapacağım hastanenin internet sayfasında liste buldum onlara baktım. Bide google dan arama yaptım “wochenbett hebamme” diye ve kendi şehrimi verdim bir çoğuna email yazdım hep red cevabı geldi