Zararın neresinden dönersen kardır canjm benim çevremde günde bi paket içenler vardı valla gayet te sağlıklı oldu canım bebişleri inşşlah sende sağlıkla alırsın ama yinede lütfen Bırakın 🤗bende bıraktım öğrendiğim günden beri 1 tane içmedim canım istemesine rağmen 3 ayımız bitti halada canım istyo ama ondan önemli değil diyom