Merhaba hanımlar adetime 9 gün kaldı. O kadar zor geçiyor ki zamanım. Kendim dahil herkese aman takma aman nasibinde ne zamansa o zaman olacak aman sağlıkla olsun diyip duruyorum ama ne fayda.. birkaç ay önce burdaki hesabımada girmemeye karar vermiştim etkilendiğim için ama onu da saldım.
en son geçen hafta çok yakın bir arkadaşıma bu bebekle ilgili dertlerimi hislerimi anlatıp ağlamıştım beraber ağlaşmıştık üç gün önce gebe olduğunu söyledi. Hemde çok önce öğrendiği halde saklayıp benle böyle beraber ağlaştıktan sonra anlattı her şeyi gerçekten ona da kırıldım. O gün dertleştiğimizde söylediği birkaç şeye daha kırılmıştım ama demek zaten kendi böyle bir gelişmeyle karşılaştığı için banada farklı tepkiler vermiş. Tabiki herkesin nasibi neyse odur buna bir şey demiyorum ama artık gerçek dostlar bir yerde yanlış anlayabiliyorlar demek bunu anladım kaldı ki çevremde yakınımda gebe olan başkalarıda da var her zaman konuşuruz göbişlerinin fotolarını atarlar gelişmeleri haber verirler dualaşırız vs vs kimsenin hayatında gözüm yoktur çok şükür. Böyle belki burda aynı şeyleri yaşayan başkalarıda vardı dertleşiriz belki sizlerindw anlatmak istediği kırıldığı dertlendiği veya heyecanla beklediği günleriniz vardır?