aysegulbey01 Ben de önümüzdeki haftalarda yaptırıcam canım ama sağlık ocağında yapmadıklarını söylediler bana🤷🏼♀️ Özeldeki kadın doğum doktorum da sağlık ocağında yaptır sonuçları bana getir demişti anlamadım özel sigortam da var hastane yapmıyor mu diye🤷🏼♀️ Ben de devlete gidicem mecbur ama ilk olarak devletten kadın doğuma mı randevu alıyoruz şeker yüklemesi için?