Symtzdn Mom81 Ben daha doğum yapmadım ama sterilizasyon cihazı kullanmayı düşünüyorum daha garanti olsun diye
Ozlem23 Mom81 ben biberonlar için deterjan aldım önce onunla yıkadım sonra sterilizasyon makinesi almıştım ona koydum