Meryem57 Selam kızlar hamileyken diş ağrısı çok çeken varmı aranızda yada doktor izinli ilaç kullanan varmı antibiyotik gibi… 😑
eminenura Meryem57 ben şu an 3 ayı doldurdum dişimde enfeksiyon var doktorum antibiyotik kullanabilirsin dedi bana doktoruna bi danış istersen kuzum
Minnosunannesiii Meryem57 31 haftamdayım hala antibiyotik kullanıyorum ama çok zorlu süreçlerden geçtim rabbim diş ağrısı vermesin kimseye
busracekerr Meryem57 benim dişim mi diş etim mi ağrıyor anlamıyorum valla ama cidden uyutmuyor diş etlerimde kanıyor diş fırçalarken hamile olmadan önce böyle bi sorunum yoktu