Yigitkeriminannesi 34+5teyim yarım saattir çok şiddetli kasık karın ve bel ağrım var özellikle sağ tarafım çok ağrıyor git gide siddetleniyor belime bıçak saplanır gibi bı ağrı giriyor bu ağrı ne olabilir doktora gitmeli miyim ?
oykuduru21 Yigitkeriminannesi pozisyon değiştirdiğinde de devam ediyor mu dakika tut istersen düzenli mi değil mi diye
Yigitkeriminannesi oykuduru21 bu gonderiyi yazdıktan sonra biraz hafifledi 10 dk sonra tekrar şiddetli şekilde arttı
Rahimesare Bende 35 haftalığım. Akşam bana da aynısı oldu. Dinlendim ben hafifledi. Yatıp uyudum. Sabaha hafifledi. Şimdi az ağrım var. Yarın kontrole gideceğim bakalım. Ama geçmezse sende bir doktora görün.
Rahimesare Yigitkeriminannesi Biran önce gidin doktora. Allahım sağlıkla alsaydık kuzucukları kucağımıza.