Ebruuka Anneler bana bol bol dua edin yarın sezeryanla doğumum var genel anesteziyle bebeğime kavuşacam Allahın izniyle hem korku hem heyecan her duyguyu yaşıyorum kısaca 💙
NefesDeniz Ebruuka Maşallah Allahım sağlıkla kavuştursun sizleri birbirinize🙏🏻 Şimdiden hoşgelmiş sefalar getirmiş güzel yavrunuz🧿 Sağlıkla huzurla şansla bereketle büyütmenizi nasip etsin🌸
FatRam_1703 Ebruuka Rabbim sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin inşallah 🤲🏻 Bizde haftaya kavuşuyoruz insllah 🤲🏻🙈 İlk gebeliğiniz mi? Siz mi sezaryan olmak istediniz? 🙈🤗
Ebruuka FatRam_1703 amin canım teşekkür ederim evet ilk gebeliğim biraz benim isteğimle oldu bide böbrek genişlemesi oldu bende ne kadar içerde kalırsa bebek sorun olur sana dedi o yüzden