Busranur_06 Doğuma direk gitsek Alıyonu mu acaba kontrollerime başka hastanede yaptırsam bile ve refakatçi alınıyo mu
bilgs15 Busranur_06 normal doğumda almıyorlar sezeryan da sadece 1 kişi alıyorlar doğumdan bir kaç hafta önce gitsen iyi olur çünkü 2li 3 lü ve ayrıntılı ultrason sonuçlarını istiyorlar
Sseedd10 Bunu bende bilmiyorum. Bildigim sadece korona olanlari sehir hastanesinde dogum oluyomus. Onceden kayit yapmamiz lazimmis yani 1 2 defa muayeneye gitmemiz lazimmis.
Busranur_06 bilgs15 teşekkür ederim online dersler oluyoms refakatçi için katılmazsa alınmıyomus diye duydm bnde ne normal ne sezeryanda
Gamzela123 Zehcev mesela hamilesin ve koronasın. Doğuracaksın sancın geldi. Ozaman diyor şehir hastanesi doğum yaptırıyor