Kızlar riskli gebeliğim olduğu için hamileliğimin başından bu yana ilişki yaşamadık 2 gün önce vajinal ultrason ve vajinal muane yapıldı o gün biraz kanamam olmuştu dün akşam ve şuan da böyle yapışkan şekilde kırmızı küçük parçacık gibi şeyler geldi bir de kasıklarım da adet sancısı gibi sancı oluştu , yarın tekrar gideceğim doktora ama korkulacak bir şey mi sadece bende mi böyle acaba? 31 haftalık hamileyim bu arada