Nisanurunannesi3850 canım Allah ne kadar ömür biçtiyse o kadar yaşıyolar inan. Çok denedim ben balık. Fanusta beta balığı besledim, onlar süslü püslü güzeller durgun suları seviyorlar zaten ama sularını haftada 1 mutlaka değiştirmeniz lazım çünkü içinde oksijen kalmıyor o da bi canlı. Kaç defa beta besledim 1-2 sene anca yaşadılar. Biraz büyük bi akvaryuma geçtim onda da çeşitli balıklarım vardı ömrü neyse cidden o kadarlar 1-2 sene de onlar yaşadı yavrulayıp çoğaldılar bissürü oldu arkadaşıma verdim yavruları büyükler ölünce akvaryumu da kaldırdım. Arkadaşımın bi japonu vardı hiç suyunu bile temizlemezdi yazık günah derdim ufacık fanustaydı kocaman olmuştu 😂 hayvan hareket edemiyordu, ben hep bu balık ölü senin haberin yok diye dalga geçiyordum ama hayvan canlıydı 😂 en güzeli beta bence nazlı nazlı süzülüyor 😍 yerini severse su yüzeyine bissürü baloncuk bırakıyor 😍😍