Bugün doktora gittim doktora prilam kullandığımı söyledim çok mu bulantın var dedi ben de çok değil çok şükür ama rahatlatıyor beni dedim daha sonra yazdırdım ama eczacı aç karna ve tek olarak kullanmanızı istemiş doktorunuz dedi normalde gece yatmadan 2 içiyordum şimdi aç karna dediği sabah uyanınca 1 tane mi içmeliyim? Bu şekil kullanan var mı ?