mavi2021 Testi yaptır canım hiçbir zararı yok. Sanki tehlikeli bir şeymiş gibi abartıyorlar, hayatlarında oturup hiç baklava yememiş gibi 😂 ben yaptırdım meğer gebelik şekerim sınırdaymış. Doktorum tedaviye gerek yok, yediklerine dikkat et dedi. Ekmeği, pirinci kesince en başlarda çok yüksek çıkan şekerim şimdi düştü.
Eczaneden açlık tokluk şekeri ölçen bir alet aldım, her sabah aç ve tok ölçüp not alıyorum. Testi yaptırmasaydım belki de bebeğimin doğduğunda kan şekeri aniden düşecekti ve sarılık olacaktı.