Kızlar 33+5 haftalığız karın çevresi 2 hafta geriden geliyor. Kilomuz 1700 pazartesi gününden sonra bugün tekrar kontrole çağırmıştı. Devlet hastanesi olmasına rağmen kadıncağız yüzüm gülsün diye espiriler felan yaptı resmen. 2 haftaya kadar muhtemelen alırız bebeği o zamana kadar, günde 2 haşlanmış yumurta yiyorsun ve daha önlemlisi moralini yüksek tutuyorsun. Kocanla konuştuğunuzda kavga ediyosanız konuşma, hiç bir tartışma ortamında bulunma, esra erol vs izleme, kalk dans et, yürüyüş yap, namaz kıl, bol bol dua et hatta benim için de et felan gibi bir sürü şey daha söyledi. Hem moral oldu hem moralim bozuldu. Bipolar ve lupus hastasıyım ben, bu hastalıklarla bu kadarına bile şükür et sen dedi. Depresyon azaltan bi vitamin verdi. Haftaya tekrar görüşücez burdan gülerek çıkıp, gülerek geliyosun bu bebişi toparlamamız lazım ona göre dedi ve gönderdi beni.
Eşimle 2 aydır ayrıyız, ben ailemin yanındayım, dünkü kavgamızda birbirimizi her yerden engelledik, bugün doktora gideceğimi bildiği halde ulaşmadı hiç bir şekilde ama artık umrumda değil. Kızım yeterki sağlıklı doğsun, başka bişey istemiyorum. Lütfen bizim için dua edin. 🌸🤲