Ezg19 çok iyi yapmışsın bende utuledim zaten fazla bişey almadim büyüdukce alırım diye düşünerek. Fazla ütü de çıkmadı o yuzden :) nisan ayında temizliğe başlarım ramazan girmeden. Ondan öncede çantayı hazırlarım diyorum. Ramazan girmeden temizlik bitincede saçlarımı falan kestireyim diyorum bakalım nasik olacak zaman daraliuor yaa heycan basıyor :)