Balusuuuu Eymenimmmm benim ikinci aslında rahim kapalı erken doğum belirtisi yok ama doktor bekletmek istemiyor nolur noolmaz diye
Melike48 Eymenimmmm yok ikinci ilkide sezaryen di belki devlete gittiğim içindir bilmiyorum 39 da alıyorlar genelde yarınki kontrolde umarım verir artık ☺️
Eymenimmmm Melike48 bnd devlete gidiyorum aynen 39da oluyomus verir büyük ihtimalle haftaya doguma gider yatisini yaparsin bn biraz sabirsizim her gtmemde nzmn gün verceksiniz diye diye aldim🤭 yoksa devlet son ana birakiyo
Melike48 Eymenimmmm aa seni lede aynı günüz heralde 24 mart bende 39 oluyorum belki yarın verir inşallah 🙏🏼
Melike48 Eymenimmmm pazartesi günü sabahtan gel amelyata alıcam inmiş baya aşağıya dedi 38+5 oluyorum canım
Melike48 Eymenimmmm amin canım seninkinide inşallah 🙏🏼 hala pek güvenesim gelmiyor git haftaya gel demesinde 😄🤦🏽♀️
Eymenimmmm Melike48 amin amin inşALLAH 💕yok canım zaten zamani gelmiş günde vermiş demez sen hazırlıklı git
Melike48 Eymenimmmm öyle yapıcam canım sabahtan gidicez hazırlıklı hepimize kolay doğumlar diliyorum Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏🏼 🥰
Balusuuuu Misrax ilkim sezeryan onda da kontrole gitmiştim suyu kalmamıştı ve artık beslenemiyordu öyle olunca buda sezeryan