Limosmom Nurdan_nur benim de bir ay kadar sürmüştü telaşlanmayın sonra progestan kullandım ve geçti şimdi 21+2 yim 😊
Seher12345 Limosmom bnde şuan hap olarak kullanıyorum ama doktorum onu kesip fitil başlatacak bakalım hayırlısı
Limosmom Seher12345 tabii doktorunuz ne önerirse o şekilde kullanın hayırlısı olsun kafanız takmayın ben de takıyodum ama sonra normal olabilir kafasına girinxe geçti cok sükür
Gulce5038 Seher12345 sag salim kucagınıza alın inşallah ben de iki transfer yaptrdım biri görünüyo su an ikinci de cıkmaz artık dyorum tek kese görunuyo
Seher12345 Gulce5038 benim sonradan cıktı canım öyle deme supriz yaptılar bna ilk gittiğimde ikisi gördüm bidaki gittiğimde öğrendim üçüz doktora şey dedim hatta bidaki geldiğimde dört olurmu olabilr dedi 😀😀
Gulce5038 Seher12345 ay maşallah bereket valla hep öyle dıyolar belli olmaz sonradan cıkar dye bakalm bi dahaki kontrolde belli olur bölünmedi değil mi sizin üç transfer mi oldu
Seher12345 Gulce5038 allhimin hediyeleri bna tek transfer oldum yaşım 24 olduğunu için yasak dediler tek transfer oldum ama bölündü bebislerim şuan uzanıyorum iyim ama arada kahverengi lekelenmem oluyo oda bitseydi ins
Seher12345 Limosmom ewet doktorum hiç bisey olmaz dedi korkma dedi ama yinede ilk gebeliğim biraz korku biraz endişe oluyo kaçıncı haftaya kadr dewam ediyo acaba
Gulce5038 Seher12345 biter biter inşallah normaldir artık ben de hala yatıslardayım ayakta fazla kalayım gezeyım lekelenme oluyo onu anladm doktorda zaten ilk sordugu zorlandın mı oluyo bu sebeple yapacak bşey yok bol bol istirahat
Limosmom Seher12345 benim de ilk gebeliğim tabii haklısınız ama bu durum kişiden kişiye değişir zaten ilaç işe yarıyor içiniz rahat olsun
Seher12345 Gulce5038 kucağımiza alana kadr dayancaz bizde byle olsun napalim elimizden bisey gelmiyo canım buna şükür yinede