Bugün adet günüm dün hamile oldumu öğrendim 2 haftalık 98 cıktı değerim bide benim hiç bir belirtim yok bi midem agriyo bide belim göğüs ağrısı falan hiç biri yok bu şekil olmadan sonradan göğüs şişliği sonradan olan varmi korkuyorum dış gebelik yada kimyalsal olur die yani göğüs ağrısı falan hiç yaşamadan hamilelik yaşayan varmi ilk zamanlarda