Snm11 Arkadaşlar merhaba ciğer istiyor canım ama etrafımdakiler sürekli yeme iyi değil yeme çocukta leke olur gibi şeyler söylüyorlar doğruluk payı varmıdır bilmiyorum ama
34_21_23 Snm11 çok nadir olarak yiyorum valla leke falan uydurma sadece A vitamini fazla olduğu için çok tüketmeyin diyor doktorlar
ratatosk Snm11 işin leke kısmı tamamen hurafe. İşin bilimsel kısmı için video yardımcı olucaktır size 🤗
Elifberk Canım 38 haftalık hamileyim. Sadece 1 2 defa yedim yemeyin denmiyor az tüketin diyorlar o yüzden yiyebilirsin aşırıya kaçmamak şartıyla 😊
Lulemom Öyle bi kaç kere yemek zararlı değildir. Doktorum faydası bile olur ama abartma demişti. Ayrıca leke olur diye değil a vitamini oranı fazla diye zararlı deniliyor.
Taze_gebe Snm11 kistik olabileceği için ciğer çok yemek iyi değil doktoruma sordum binkaç kere yedim diye bişe olmaz sürekli yemiceksin dedi sadece