Ftmgl1 Benim hayalim hep kızım olursa adını deva koymaktı. Eşimle beraber bikaç seçenek oluşturduk sizce hangisi güzel
Didi6 Ftmgl1 3ü de çok hoş 🥰 Hep aynı isimleri görmekten gına gelmişti. Bu 3 isim hem farklı hem anlamlı