Merhaba tecrübeli anneler 🌸
sizlere çok ihtiyacım var 10+3 deyim ve benim sanki göğüs kafesimi sıkıyorlar daralıyorum iki nefes almamda üçüncüde derin nefes alayim istiyorum sürekli sürekli alamıyorum. Çok rahatsızlık hissediyorum devamlı. Sebebini var mıdır çözümü ya da sizlerin de başına geldi mi söyler misiniz 😔