Açık açık demek istiyorum. Sonuçta amme hizmeti vermedi 9 ay boyunca , ücret karşılığında gidip muayene oldum, yeri geldi soru bile soramadım mesafeli duruşundan mütevellit. Son 1 aydır canım cicimli konuşuyor doğuma yaklastigim için. Hastane fiyat konusunda bana göre katı. Allah biliyor istemiyorum orayı yenidoğan bakım ünitesi de yok zaten. Sizce diyeyim mi ☺️