SutlacimiYedimmiBen 33.haftada dondu bizimkisi, daha erken nerdeyse 8-9 haftaniz var son hafta bile donem bebekler var. eger normal dogum dusunuyorsaniz basinin kucuk olmasi daha kolay dogumu saglar gerisi normalmis zaten 1-2 hafta onde yada ilerde olmasi da normal kabul ediliyor simdiden kendinizi ve bebisinizi strese sokmayin, akisina birakin o nasil ne zaman gelmek istiyorsa o sekilde gelicek zaten 😊 kolay bir dogum olmasini dilerim 🌸