cgla1 Doğumu bu hastane de düşünüyorum ama Çam sakura da doğum yapan annelerimiz var mı varsa tecrübelerinizi bizimle paylaşabilir misiniz 😊
Mrvgl cgla1 Ben de orayı düşünüyor ve istiyorum. Cuma günü 40+0 olcam randevum var. Bir sonraki cumaya sanırım yatisi mi verirler sancım gelmezse. 💪🏻
Msydn6 cgla1 bende oraya gidiyorum doğumum orda olcak 🤗🌸 az kaldı doğum yapan arkadaşlarım var ama orda çok memnun kalmışlardı
tcasl cgla1 bende baya okudum burda memnun kalmayanını görmedim haftaya ilk kez oraya kontrole gidicem bakalım 😍
Aytenbebek2 Doğum için odalar da kaç kişi kalınıyo acaba bilen var mı ? Koronadan dolayı tek hasta kalma ihtimali var mı ?