Ezg19 Kızlar geçen haftada karin kasık ağrısı yaşadım doktorum nst ye bağladı ama sancı falan yoktu bebekte de sknti yok bugün yine hafif karın ağrısı başladı 32. Haftaya girdim neden oluyor böyle acaba yaşayan varmi
Susam1 Ezg19 normalmiş rahim genişliyor ve kendini doğuma hazırlıyormuş dün sordum doktoruma bende de aynısı oluyordu kontrole gittim gitmişken sordum 32 ye 3 gün var benimde