Doktordan geldim 23+4 te 8 kilo almıştım dikkat ettim bugün 28+0 olduk 1 ay geçti hala aynı kilodayım. Ona rağmen şeker yükleme testi istedi. Bebek 1 hafta önde diyo zaten geç döllenme olmuştu bebek 10. Haftada 1 hafta arayı kapattı diye 1 hafta önde görünüyor. BiraZ gıcık oldum orda yaptırmıcam Devlette nasıl yaptırabilirim bunu bilen varmı? Sağlık ocağına sordum onlar yapmıyormuş. Birde hergün bir bardak havuç suyu içmemi söyledi nasıl sıkacam havucu katı meyve sıkacağı almadan