Kızlar ben 13 haftalıkken bebeğim kımıldıyor zannettim pıt pıt ediyordu galiba onlar bağırsak hareketiymiş 18 hafta olduk bebeğim kız karnım maşallah baya baya bu sabah namaza bebeğin hareketini farkederek uyandım herkes ayırt edersin bebek hareketini diyor bende hareket ediyor diye seviyorum karnımı bağırsaklarımı mı seviyorum acaba 😄