suna_zumrutcu Gebelikte soğuk algınlığı grip yaşayan var mı ilaç kullanmak doğru olmaz biliyorum ama evde neler yapabilirim ?
birprensesvebirprensannesi suna_zumrutcu Valla 2 hafta kadar sürdü ilaç içemediğimden ıhlamur günde bir kupa izin ver ılık limonlu su icebilirsin başka da birşey yapamıyorsun🤷