Tuba1453 Selamun Aleyküm hanımlar.. Aranızda yeniyim birbirinize çok güzel yardımcı oluyorsunuz.. 9 hafta 3 günlük hamileyim ama geçen hafta ve bu hafta kusmalarım geçmedi. Süreklilik yok. Sİzinde böyle problemleriniz var mı? Normal mi merak ediyorum..
Mucizemmmmmmm Tuba1453 gebelikte en normal belirti canim ben doğuma gidicem artık hala devam ediyo ıstifra migde bulantısı bazılarının 3 ay suruyo sadece
Tuba1453 mrveyvz İkinci gebeliğim hiç böyle bir şey yaşamamıştım sadece son aylarında yaşamıştım mide bulantısı Teşekkür ederim ❤️
Tuba1453 Mucizemmmmmmm Allah yardımcın olsun inşallah en sağlıklı şekilde alırsınız kucağınıza.. İnşallah benimkide geçer çok zor
Tuba1453 Mide bulantınızın geçmesi için neler yapıyorsunuz. Tuzlu kraker bir işe yaramadı maalesef bende. Sonuç istiğfar :(
nuku_mom Tuba1453 merhaba bende 9+4 günlük hamileyim benim de inanılmaz mide bulantılarım vardı ve çalıştığım için çok daha dayanılmaz oluyordu doktorum prilam diye bir ilaç verdi ve çok faydası oldu