Evet hanımlar merhaba 🥰 biraz erkenden açtım farkındayım 🙈 ama belki gün gün buradan konuşur,yaşadığımız şeyleri paylaşır birbirimize yardımcı oluruz diye düşündüm🥰
Rabbim isteyen herkese hayırlı, sağlıklı sıhhatli bebişler versin inşallah 🤲🏻🤲🏻 Benim 14 haftalık bir düşüğüm bir de geçen ay kimyasal gebeliğim oldu. Peki sizin hikayeleriniz ne? Ve nerede yaşıyorsunuz belki doktor konusunda yardımcı olabiliriz birbirimize 🥰 ben İstanbul/Ümraniye de yaşıyorum 🥰 düşük yaşadığım gebeliğimde medipol Çamlıca ya gitmiştim