Söyle sorulara cidden anlam veremiyorum.. mantıklı düşündüğünüz zaman özelin sizle daha iyi ilgileneceğini ve daha konforlu olduğunu bilmeniz lazım. Gücünüz durumunuz yetiyorsa özelde yapmayı düşünmek zor değil diye umuyorum.. durumunuz yoktur ya da boşuna o kadar para veremem diye dusunurseniz de devlet daha iyidir
Bence böyle saçma sorular sorarak linç yiyebilirsiniz, iyi gunler😄