Hilalhilalhilal_12 Doktorum bu haptan yazdı her yerde okudum aç karna içilmesini söylemişler ama bana doktorum tok karna demiş benim gibi tok karna alan var mı hapı ?
CeyhunMelikeMislina Hilalhilalhilal_12 bende tok kullanıyorum canım aç karnına çok mide bulandırıyormus doktorum tok al dedi
Muratnannesi Hilalhilalhilal_12 gece uyumadan önce iç. Peritonoloji uzmanı öle dedi bana ben yatmadan önce içiyorum hiç sıkıntım olmadı
Linam6868 Hilalhilalhilal_12 Ben hamileliğimin ilk 3 ayı folik asit kullandım sonra doktorum bu hapı yazdı aç karnına içiyordum ben
Krtalzyn Hilalhilalhilal_12 aç alınması daha iyi aç alablirsen al mideni bulandıırırsa bişeyler atıştırıp al doktorda hamilesin zaten miden bulanıyodur buda mideni bulandırmasın diye tok al demiştir
Gulsurmeli Hilalhilalhilal_12 Mide bulantısı yapmasın diye gece yatmadan 2 saat önce içiyorum doktorum böyle söylemişti
Hlme-26 Aç alınması daha iyi akşam yemeğinden 1 saat önce çünkü aç karnına alındığında etkisi yüksek oluyor
Taze_gebe Hilalhilalhilal_12 sabah çok erken aç karnına içiyorum mide bulantısı olmaması için kahvaltıdan en az 1-2 saat önce içmelisin demişti doktor. Tok içildiğini bilmiyordum bulantı için dediler demekki size
Bilge44 Hilalhilalhilal_12 Süt ve süt ürünleri alınırsa etkisini yitiriyormuş💊 o yüzden sabah özellikle almayın. Ben gece lavaboya kalkıyorum illaki o zaman içip yatıyorum hemen geri etkilemiyor. Hem aç oluyurum, hem de midem kötü olmuyor. Tadı kötü yoksa 😥pas tadı gibi gündüz içsem ağzı tadım bozulur
Hilalhilalhilal_12 Sabah akşam kullanıyorum tok karna zaten kötü bir kokusu var sabah kahvaltıdan sonra bir de akşam yatmadan önce kullanıyorum doktorum dediğiniz gibi bulantı için tok al demiş olabilir ama bulantılarımla ilgili birşey de sormadı