Merhaba 37.haftamdayım ara ara şekerim yükselmeye başladı.Çok tedirginim çok dikkat ediyordum aslında.Gebelik şekeri olup doğuran anne oldu mu bi sıkınyı oldu mu nasıl bi etki oldu böyle ara ara yükseldiği oluyor muydu merak ediyorum var mı yaşayan çok korkuyorum 😔