Gls123 39+3 haftayim güzel anneler hastaneye geldim 5 cm açılmam varmış öğleden sonraya inşallah anne olacağım dualarınıza talibim 🙏❤️Doğumdan sonra bütün deneyimlerimi paylaşacağım 🙏❣️
Minnosunannesiii Gls123 hemen babada dua etsene kız 🤣 31 haftalığım allahım de şoooooo Fatoş için zaman su gibi aksın de doğumu kolay olsun de bebeğine sağ salim kavuşsun de bütün herkes Kavuşsun inşaallahhhhh
Kuzuveannesi Gls123 maşallah 5 cm olana kadar hiç agrı sızı olmadı mı 😌 sağlıkla alın kucağınıza inşallah tabii bütün gebeler ve anne olmak isteyen herkes 😇
Gls123 Kuzuveannesi çok olmadı ağrı sızı iyiyim şükürler olsun ki ama suyum geldi şu an ağrılarım başladı kısmet bakalım 😁
YaseminBatrk Gls123 ayyy çok heyecanlı anlar allahım tek avazda kurtarsın inşallah . Bizlere de dua edin lütfen bende 39+3 günlüğüm açıklığım var 2-3 cm ama kafası tam yerleşmemiş bekliyoruz inş kafası yerleşir kolay doğum olur benim de
Kuzuveannesi Gls123 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hurma falan yedin mi bu açılma içinyaptıgın birşey var mı öğrenmek isterim 😊
Gls123 YaseminBatrk tüm dualarım bebek bekleyen ve isteyen annelerimize 🙏❣️ ben de bugün şükür anne oldum doğum hikayemi de yazacağım hemen ❤️
Gls123 YaseminBatrk bu arada kafasını hastanede de yerlestirebiliyorlar onu hiç sorun etme bir nefeste doğdun insallah yavrun 🙏🙏❤️
Gls123 Kuzuveannesi hurma yemedim çok açıkçası çünkü midem çok eksiyordu ama şundan eminim artık rahat bir doğumun yolu gerçekten pilates topu ve yürüyüşten geçiyor günde 10000 adım kadar hep atmaya çalıştım ve pilatesi hiç bırakmadım..Kesinlikle tavsiye ediyorum👍