Duuyygguu şöyle canım o çeyrek adı altında doğum parası yardımı yani ilk çocuğa 300 (ben ilk oğlumda almıştım) ikinci çocuğa 400, üçüncü ve üzeri çocuğada 600 tl şeklinde ödeme yapılıyor 2015 ten bu yana, tabi o zamanlar bu uygulama çıktığında çeyrek 200 küsürdü yani 😂 şimdi olmuş 690 🙄 keşke çeyreğin arttığı gibi bu yardım desteğide artsaydıı ama nerde 2021 deyiz ödenen para aynı maalesef 😒