Merymerymer öğrenmende fayda var şeker olup olmadığını bebeğinde bir irilik olursa suyunda fazlalık vs sebebi bilinir ona göre tedbir alınır diye düşünüyorum hatta doğumunda bile ona göre tedbir alırlar çünkü Doğum anında da şeker yükselebilir düşebilir . Tabi şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorsan ölçüm cihazıyla da kendini bir süre takip edebilirsin büyük ihtimal bir sonuç verecektir . Ben 50 gr da yüksek çıkınca teşhis icin 100 gr yükleme istediler ben yükletmek yerine dahiliyeye gittim beni takibe aldı zaten yüksekte çıktığı icin ölçüm cihazından sonra da bende de şeker olduğunu öğrendim .