Deletedmom_5 Senactn0402 bence emzirme atleti yada sütyeni mutlaka alınmalı normal sütyenle emzirmek daha zor
momtobe8 Senactn0402 eğer sürekli evde olacaksanız atlet daha iyi oluyor. Ama dışarı çıkacaksanız sütyen iyi oluyor. Tabii normal sütyenlede emzirebilirsiniz de. Biraz daha zor oluyor normal sütyenle memeyi dışarı çıkarmak.
Dila21 Senactn0402 bende lcwdan emzirme atleti aldım şimdiden kullanmaya başladım gerçekten çok rahat
Tugba6336 Senactn0402 tamam 2 yıl emzirdim. Atlet aldım sütten hiç almadım. İlk zamanlar sadece atlet giydim. Sonra normal sütten döndüm.
Berfin2121 Senactn0402 ben almıştım çok çok kulanışlı 1 adet almıştım kirlenince kendi südyenimi taktım ve çok zor geldi bebegimi emzirmek rahatlıgınız açısından bence şart
aselelif06 12 günlük bebegim var 1 adet almıştım sonradan 2 tane daha aldım sütyen keşke daha fazla alsaydım gögüs kalkanı kullandıgın haldr hep taşıyor sürekli değiştiriyorum
Baobap Senactn0402 kaburgamın batması yüzünden sütyen takamıyorum uzun zamandır. Aşırı rahatsız ediyor. Göğüslerimde epey büyüdü ve hatta bi tanesinin alt kısmı çatladı sütyen takamadığım için. Demem o ki sütyen takmayı ve göğüslerimin ağırlığını onun taşımasını çok özledim. O yüzden bol bol alıcam😂
WmonallissA Senactn0402 atlet daha rahat oluyor ama dışarı çıkarkende kullanmaya bir tane kaplı emzirme sütyeni alacağım ben