Mucize177117 Sevgili anneler hamileyken cildi pul pul kuru olup aşırı kaşıntı yaşayan varmi aranızda, varsa neler yapılmalı, nasıl geçer bir bilgisi olan varmi acaba?
Mzgnormann Mucize177117 benim cenemde burnumda çok fazla pullanma oluyo gece yatmadan önce yıkıyorum vazelini sürüyorum sabah uyanınca yıkıyorum güzelce gün boyu nemli kalıyor cildim 😄 çünkü ne kullandıysam 2 saatte geçiyordu yine pul pul oluyodu
MinnieMouse Mucize177117 doktorum bana excipial lipo vermisti. Ancak onunla hafifliyodu. Vucut genisledigi icin deri geriliyo ondan oluyo. Tuz tuketimini azaltirsan odem sikayetin olmaz cunkj o da etkiler.
Mzgnormann Mucize177117 canım vazelin kullanma ben çözümü buldum ve mükemmel vazelin iyi değilmiş aynı Sefa krem balsam fermaside kesinlikle ona bak onu al iki gündür gelmiş Kullanıyorum cildim kendine geldi Karnımada sürüyorum çatlaklarada çok iyi geliyomuş