Zeliha_92 Merhaba sevgili anneler 32. Haftaya geldik doğum yaklaştığı için sormak istedim Erzincan Neon hastanesinde normal doğum yapan kimse var mı acaba ebe ve doktorunuz ilgisi nasıldı bi sıkıntı yaşadınız mı ?