Ustoz merhabalar benim de çok mide bulantım vardı yemek yitirmeyip kilo verecek kadar. sonra doktorum zencefilli midemi biraz da olsa rahatlatacak bir folik asit verdi. siz de doktorunuza danışın ve bence 12. haftaya gelmediyseniz kesinlikle bırakmayın